//8
f l o w e r;
Kehidupan
Monday, April 28, 2014 | 12:20 AM | 0 flower(s)





     Kalau lah dalam dunia ni takda perkataan 'aku dah tak sayang kau' mesti semua orang dalam dunia ni bahagia kan . kalau lah dalam dunia ni takda 'ego' mesti semua orang dalam dunia ni akan jadi pemaaf . kalau lah dalam dunia ni takda 'sakit hati' mesti semua orang dalam dunia ni tak kecewa . kalau lah dalam dunia ni takda 'kemusnahan' mesti semua orang dalam dunia ni hidup aman dan damai . kalau lah dalam dunia ni takda 'curang' mesti semua orang dalam dunia ni hidup bahagia dengan pasangan masing masing . kalau lah dalam dunia ni ada 'awak' semupura lah kehidupan saya . 

Menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu , menunggu dan terus menunggu . menghitung hari demi hari yang sentiasa pudar dari kelihatan . menghitung hari demi hari yang sentiasa membanggunkan semangatku dikala aku jatuh . menghitung hari demi hari yang sentiasa mengambil masaku secara senyap . menghitung hari demi hari yang sentiasa membuatku ingin terus berada di sini . menghitung hari demi hari yang sentiasa pergi tanpa aku sedari . menghitung hari demi hari dengan sebuah senyuman di pagi hari . 

Semangat sentiasa berada di sisi yang tak pernah pergi tetapi aku selalu melupakannya dan saat aku lemah baru aku mencari cari . kelemahan sentiasa di belakang ketika aku pandang ia menguasai aku hingga aku tidak berdaya untuk berdiri . senyuman sentiasa di bibir yang menemani aku malam ke pagi tidak jemu untuk di beri . kehidupan ku seperti hujan memberi air mata dan langit memberi senyuman , kalau kita senyum , gembira , ceria tanpa ada kesedihan . pelangi yang akan menemani kita




© 2011-2014.

Hello uoll, I'm Syairah Nysa . Some people call me Momoy. 17 . Johorean Girl.
More about me; here.
Affies/ Stuff /Refresh
{+}
{replace w yr own}


{replace w yr own cbox}





This skin 100% edit by syu.
& big helped; x x x